luni, 5 iulie 2010

Monotonie ... ^^

baii . si uite.ma din nou acasa . ce dracu' caut eu acasa . monotoniee . stau la comp si ma joc acelasi joc stupid :| " Jumper " o fi ceva boala , da stiu ca ... vreau s.o intrec pe varamea la punctaj . ohh . pai ieri pe vremea asta :-? asteptam sa se deschida compu . de ce dracu' a trebuit sa am eu astazi practica ? dupa putine ore dormite eu si testele :| .
bai deci vreau inapoi , cum sa va zic ? :)) . bk !!! :( .
sa stau in parc pana ' seara tarziu' si sa vorbim cine stie ce chesti pe care cu siguranta daca ar fi ziua nu leam vorbi . dohh !
dar nu creed , deci nu creeed ca ieri inainte cu o ora pe vremea aia--asta-- [ =) - scuzati expresia ] ( adica pe la 11 ba !! ) eram la furat de mere si 'faceam pe mine de frica ' pentru niste caini care NU EXISTAU - cainii de la vulcanizare au disparut cand a venit Adi dupa mine :-l .
- si nu creed . nu creed ca ma plictisesc :| .
bai si cat de dulce era pisicutsa . pe care normal ca eu nu am vrut sa o cautam ^^ [ spuse ADI ]
---Adi: dak o gaseam p aia ieri o duceam acasa
Adi: jur
Adi: :))
Adi: :x:x
Diia.: :))
Diia.: nici nai cautato=))
Adi: ati vrut?
Adi: >:P
Diia.: da nam zis nimic eu :o3
Adi: veniti cu mn sa o cautam??
Adi: iti suna conoscur??
Diia.: nu :o3 !
Adi: asta a fo si rasp
Diia.: :))
Adi: [-(
Diia.: nuu nu imi suna cunoscut:o3
Adi: nah bn
Adi: cm zici
Adi: a5a :d
Diia.: =)
Adi is typing...
Adi: deci de 5 ori pana aqm
Adi: asta iti suna cunoscut?---
da /. a cincea minciuna pe care iam spus.o . prima : nu era nici un caine la vulcanizare ( cine masa io pus sa plece de acolo ?:)) ) . dara'mite doi caini :o3. a doua ? . ah restu nu le mai stie nici el dar zice ca l.am mintit .. :(
si stiu ca ma uraste. am ajuns la concluzia asta ...
cat despre varamea ... nu prea cred ca a incatat.o ideea ca am plecat pentru ca nu mai are cu cine sa mearga sa vada nocturnele de la scoala :)) . desi era un chin sa se trezeasca la apelurile mamei mele ^^ care credea ca ne trezim pe la 12 jum :)) -1 . gresit . mai dormeam mult si bine fara telefon :( !
idei sa mai povestesc? ce rost mai au ? :))
abia astept data de 17 ! ma reintorc >:) .
PAZEA !! >;dd< .!!!
A ta mincinoasa , Diia >;dd<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate