joi, 10 iunie 2010

Niciodata .



Niciodata nu vei sti ce e in sufletul meu . Nu iti pot spune . Ma faci fericita , dar in acelasi timp ' imi plange sufletul ' . Dar asta e , nu pot fi deschisa cu tine ca si o carte ^^ . Iti vei aminti de mine mereu , fata care nu spune niciodata ce vrea , dar cand spune trebuie sa se si intample . Damn it . Va fi o zi cand doar in vise ma vei mai atinge , ma vei saruta sau mangaia asa cum iti placea tie .

*Si daca iubesti , ce ? Crezi ca esti fericit ? NU , nici pe departe . As vrea sa fie asa , sunt . Cred ?! Ba nu , nu sunt . Stiu ?! Nu sunt acum , dar maine voi fi . Maine imi va trece aceasta stare , voi rade , voi zambi , voi renaste ! Vom fi impreuna , eu cu tinee , tu cu mine ?!

Acum imi amintesc mereu primul sarut , prima atingere , dar primul ' te iubesc ' unde e ? ! Sa disipat in univers , s.a risipit . In schimb avem multe alte amintiri , amintiri care uneori dor , clipe frumoase petrecute impreuna , clipe care nu le voi uita prea usor . / Cand amintirile imi inunda sufletul ma inec . Atunci simt ca as vrea sa retraiesc acele clipe iar si iar/sau sa le uit ^^ /

PS : inca te iubesc .

Un comentariu:

Persoane interesate