sâmbătă, 12 iunie 2010

~ mi.a fost dor ! ~ /


14 iunie . La multi ani , tatii ;* / ! desi nu a fost ieri 12.iunie ziua lui (mai sunt doua zile), am sarbatorit'o impreuna , toata familia si prietenii . Mi.a fost dor de o asemenea seara , pentrecuta cu ei ^^ , cele mai importante persoane din viata mea . Am vorbit despre multe chesti . Yeah , abia astept sa termin si eu scoala , desi am senzatia ca s.a terminat deja ! Vreau sa stau seara pana la 2-3-4 pe mess , sa ma trezesc dimineata pe la 1-2 sa plec direct pe strand .Ahh , da !! :x astazi am primit banii pentru abonament , pentru abonamentul pe strand;x / Mainee , probabil va fi o zi calduroasa si se va lasa cu strand :) /. yeah , ador aceste zile ^^ . Dar totusi mi.a fost dor de 'aceasta' seara / Da , astazi trebuia sa merg in Space ^^ dar m.am simtit mai binee , mult mai bine decat daca as fi mers / - Multe pahare de gin cu tonic alaturi de mama , bunica si o prietena de familie . ! - doua perechi de papuci facute praf , habar nu am din ce cauza dar s.au rupt . - chair vorbeam despre sport , caree nu e tocmai punctul meu forte dar la care imi spuneau ca as fi putut fi campioana olimpica ( genn gimnastica , inot ) , ~~ cand faceam cursurile de inot si intructoru' mi.a spus ca as fi putut fi , dar eram prea mare deja ^ ~~ yeah , a fost o zi minunata ;x , si mai astept altele in aceasta vara 8-> .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate