miercuri, 2 iunie 2010

Leapsa /

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând
" sa fac fata propriilor mele regrete si tristetii , ci si vinii de "

2.Fără să verificaţi, cât e ora?
20:30

3. Verificaţi!
20:45

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
bluza alba si pantaloni albastrii ^^

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
la proiectu facut la Modul'3

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
muzica . [ Dirty Money Feat. T.I. - Hello Good Morning ( 2010 ) ]

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
la 2 cand am venit de la scoala .

8. Ce aţi visat ieri noapte?
ca eram vampir . eu & N .

9. Când aţi râs ultima dată?
la scoala ^^

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?
trei tablouri intr-unu' *|*|*

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
paii ... deocamdata nu.mi trebuie masina ^^ nu am permis , so . multe haine ^^

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
The Fourth Kind

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
nu .

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
draguts .

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!
iubesc prea mult ^ /

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Iasmina - Cristina

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Darius - Andrei

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
da :x

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului ?
" Ai sa fi fericita ! " :))

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
totul .

21. Vă place să dansaţi?
da

22. George Bush?
Nu. x_X

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
desene .

[ o leapsa pentru ca nu am mai scris de mult pe blog / ]

Un comentariu:

Persoane interesate