miercuri, 16 iunie 2010

Daca nu te certi . nu traiesti ;*


de ce atunci cand esti fericit trebuie sa faci ceva pentru a strica totul ? de ce nu poti lasa asa sa fi fericit ?
atunci iti vine sa iti iei lumea in cap sa pleci departe , sa uiti de tot , sa cuunosti oameni noi ... toti ceilalti ti.ai dori sa te uite ! sa fi doar tu si restul . sa faci tot ce iti trece prin cap sa fi fericit pana la Doamne Doamne si inapoi .
dar apoi stai sa te gandesti ... oare chiar ti.ar fi mai bine ? :< .
nu . nu ai fi langa persoana iubita , nu ai avea pe nime care sa te cunoasca si nimeni care sa iti dea un sfat buna pentru ca e asa cum se zice " lumea e rea " /
o stare de kkt am si eu acum , am putut risipi toata "fericirea" mea adunata in aceasta zi pe o porcarie , o porcarie care se repeta si nu mai scap de ea , fac unele chesti la care nu ma gandesc , nu ma gandesc la consecinte , la nimic . ma gandesc doar la mine in acel moment . aceasta porcarie o repet non-stop si se numeste " incapatanare " :< . eu zic ca sunt cea mai incapatanata persoana pe care o cunosc , si oaree , asa este ? :]
indiferent de ce va fi , indiferent ce se va intampla eu voi fi de vina .
!!! TE IUBEESC !!!

Un comentariu:

  1. sincer nu cred ca exista o explicatie pentru asta...poate doar ca atunci cand suntem fericiti suntem foarte euforici si facem lucrurile fara sa ne mai gandim la consecinte...dar in acelasi timp, faptul ca avem momente in care pierdem fericirea, pot fi constructive, pentru ca astfel vom putea data urmatoare sa o apreciem si mai mult

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate