miercuri, 14 aprilie 2010

scrisoare pentru tine ^ /


Uite iubite ca ma gandesc la tine . Doar ginul din pahar imi salveaza pentru un moment dorul de tine . Da ! Uite ca parca incep sa uit ... inca un strop , inca o gura , pana la fund ! Dar din nou apari in mintea mea . Nici bautura nu e un remediu destul de bun pentru a uita de tine .
Aprind o tigara , lumea parca e mai buna cu fiecare fum , dar tu ? Tot in acelas coltisor din mintea mea ai ramas . Acolo de unde nimeni si nimic nu te poate scoate .
Dar mai ti minte prima noapte in care mi te-am daruit ? Eram asa fericiti 8-> . Stăteam la tine pe piept , iar tu mă rugai sa nu plec . Eu ? Păream a fi cea mai fericită din lume ! Ahh , sigur eram . Eram alături de tine si îmi era de ajuns .
Doar ziua în care te-am cunoscut îmi spunea ca sunt cu adevărat cea mai norocoasă . Destinul !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate